دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1402 - 20:25

امکانات رشته‌ اتاق عمل دانشگاه آزاد نجف‌آباد زیر ذره‌بین بازرسان وزارت بهداشت

امکانات رشته‌ اتاق عمل دانشگاه آزاد نجف‌آباد زیر ذره‌بین بازرسان وزارت بهداشت
هیئت ارزیاب بورد اتاق عمل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور در دانشکده پرستاری و مامایی از امکانات رشته اتاق عمل دانشگاه آزاد واحد جامع مستقل نجف‌آباد بازدید کردند.
کد خبر : 879484

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری آنا، محمود فخری و نسرین گله‌دار به نمایندگی از بورد کشوری تکنولوژی اتاق عمل با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع مستقل نجف‌آباد از دانشکده پرستاری و مامایی و امکانات و تجهیزات رشته تکنولوژی اتاق عمل این دانشکده بازدید کردند.

امکانات رشته‌ اتاق عمل دانشگاه آزاد نجف‌آباد زیر ذره‌بین بازرسان وزارت بهداشت

راضیه امینی رئیس دانشکده پرستاری و مامایی واحد نجف آباد در حاشیه این بازدید، بازدید‌های ادواری را فرصت مناسبی برای ارتقای کیفیت در عملکرد عنوان و در همین راستا ظرفیت‌ها و امکانات دانشکده را به تشریح بیان کرد.

مهدی رفیعی معاون پژوهش و فناوری و رئیس کمیته اعتباربخشی علوم پزشکی واحد نجف آباد با اشاره به جایگاه علمی و پژوهشی واحد جامع مستقل نجف آباد، ظرفیت‌های ایجاد شده در دانشگاه، پارک علم و فناوری و مرکز رشد تجهیزات پزشکی برای اعضای هیئت علمی و دانشجویان را فرصت ویژه‌ای در راستای ارتقای کیفیت فعالیت‌های دانشگاهی دانست.

امکانات رشته‌ اتاق عمل دانشگاه آزاد نجف‌آباد زیر ذره‌بین بازرسان وزارت بهداشت

مهدی شانه معاون آموزشی مهارتی واحد نجف آباد هم با اشاره به وجود نظم و قانونمندی در فرآیند‌های آموزشی دانشکده پرستاری به آمادگی آن معاونت در زمینه همکاری در تسهیل انجام فرآیند‌های کاری و اجرای قوانین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد.

محمود فخری نماینده بورد اتاق عمل ثمره‌ بازدید‌های دوره‌ای را شناساندن نقاط قوت و ضعف دانشکده‌ها بر اساس استاندارد‌های موجود و نمایان سازی فرصت‌ها عنوان و بیان کرد: لازمه‌ تربیت نیروی انسانی مناسب و توانمند در حوزه اتاق عمل دارا بودن تجهیزات و منابع انسانی است که در حوزه امکانات، فناوری اطلاعات، منابع کتابخانه‌ای و آزمایشگاه‌ها این منابع به نظر کفایت می‌کند و لازم است در برخی زمینه‌ها از جمله تکمیل نیروی انسانی تلاش بیشتری انجام شود.

نسرین گله‌دار از اعضای بورد کشوری تکنولوژی اتاق عمل هم بیان کرد: پیشنهادات ارائه شده توسط تیم ارزیاب با یک نگاه کل‌نگر با هدف بهبود شرایط انجام می‌شود.

وی ضمن کافی دانستن امکانات و فضای فیزیکی دانشکده واحد نجف‌آباد ابراز امیدواری کرد در دیدار‌های بعدی دانشکده ظرفیت‌های خود را در حوزه اتاق عمل افزایش دهد.

به گزارش آنا در این بازدید، اعضای بورد اتاق عمل وزارت بهداشت از مرکز مهارت‌های بالینی، آزمایشگاه‌ها، کتابخانه، سایت و مرکز تحقیقات دانشگاه نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته